Boende 2025

Boende Giffcupen 2025  2025-02-18  T.B

Här nedan är viktig information till dig som valt boende via Giffcupen Paket 1-4.

Betalning av ert boende är viktigt vi kan se på vårt konto senast 28 mars, därefter placerar vi ert lag i lämplig sovsal.


                                                 UPPDATERING 2025-03-13 kring incheckning T.B
* Incheckning sker på fredagen och lördagen enl nedan
  Fredagarna 11 och 25 april Paket 2 o 4 checkar man in via sin boendeansvarig, man åker direkt till sitt boende och kontaktar boendeansvarig.
  På lagens MyTeam ser man vart man skall bo men även ett mobilnummer till ansvarig man har för sitt boende under Giffcupen.Boende ansvarigs 
  mobil sätts på kl 17.00 på fredagen.Man ser i ett inlägg på Nyheter om karta som tar en till rätt anläggning använd den så kommer ni rätt.

  Lördagarna 12 och 26 april Paket 1 o 3 checkar man in på samma sätt som ovan,man kollar sitt MyTeam efter vilket boende man har plus mobilnummer till      boendeansvarig som man då kan nå från kl 13.00 på lördagen.

Färdbeskrivning till  boende, matsalar, spelplatser och övriga anläggningar finns en karta på vår cupsida i mobilen
   Beskrivning hur man använder den ser ni i tidigare inlägg på "Nyheter"

* Boendeansvarig tilldelas ni när ni checkar in dessa blir er kontakt under Giffcupen vad gäller boendet,Boendeansvarig kommer även ta emot era nycklar i ert     boende när ni checkar ut för besiktning av ert boende
  All ev skadegörelse kommer ni vara ersättningskyldiga


Sovunderlagen man sover på är begränsat till 90cm annars kan det bli väldigt trångt och säkerheten kan äventyras.

Matsalar är till 2025 uppdelat enl de olika paketen.
  11-13april  Forsenskolan , Rosenbergsskolan
  25-27april   Hellidsskolan , Rosenbergsskolan


 * Mattider får ni i ert MyTeam men även på dörren till ert boende, viktigt att ni äter på er tid annars blir det köer.Detta gäller även fredagen vid incheck paket 2 o 4.
    Söndagens matcher i tävlande klasser kan ju förändra mattiderna.Prata då med insläppet i matsalen och se om det går justera.

 * MyTeam är oerhört viktigt ni har fyllt i då säkerheten måste följas med namn på deltagarna som övernattar inga obehöriga får befinna sig i sovsalen.
                   Saknar ni inlogg maila thomas.beldt@giffcupen.se
 * Födoämnesallergier fyller man i på sitt MyTeam så man får den specialmat man behöver i rätt kök.
 * Duschar rekommenderar vi man duschar på spelplatserna annar är Ulvesborg öppet för dusch morgon till kväll.
 * Ansvarig för ert boende är den som checkar in ert lag vid er ankomst,
 * Fotbollskor har vi inte på oss inne på något boende eller matsal pga att golven kan ta skada
 * Utrymning samlingsplats vid ev brandlarm.Varje boende har ett utrymnings och uppsamlingplats på en karta uppsatt.Ta del av den det är viktigt.

  Personal på boendet  Till Giffcupen 2025 kommer vi att ha uniformerade ordningsvakter , boendevärdar , boendepersonal men även nära     samarbete med de cirkulerande poliserna som är stationerade i Tidaholm under cuphelgerna.Som ni förstår vill vi ha ordning o reda.